Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ

ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ

Κεφάλαιο 2

[Αρχή Βιβλίου] [Προηγούμενο Κεφάλαιο] [Επόμενο Κεφάλαιο] [Τέλος Βιβλίου]

[ΒΑΜΒΑΣ ΤΟΝΟΥΜΕΝΟ] [ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ]
1 ΚΑΙ ΜΕΘ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΛΙΝ ΕΙΣΗΛΘΕΝ ΕΙΣ ΚΑΠΕΡΝΑΟΥΜ ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΘΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΟΙΚΟΝ
2 ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΣΥΝΗΧΘΗΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΟΥΔΕ ΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΚΑΙ ΕΚΗΡΥΤΤΕΝ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ
3 ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΦΕΡΟΝΤΕΣ ΠΑΡΑΛΥΤΙΚΟΝ ΒΑΣΤΑΖΟΜΕΝΟΝ ΥΠΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ
4 ΚΑΙ ΜΗ ΔΥΝΑΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΩΣΙΝ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ ΕΧΑΛΑΣΑΝ ΤΗΝ ΣΤΕΓΗΝ ΟΠΟΥ ΗΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΥΠΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΤΑΒΙΒΑΖΟΥΣΙ ΤΟΝ ΚΡΑΒΒΑΤΟΝ ΕΦ ΟΥ ΚΑΤΕΚΕΙΤΟ Ο ΠΑΡΑΛΥΤΙΚΟΣ
5 ΙΔΩΝ ΔΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΑΥΤΩΝ ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΥΤΙΚΟΝ ΤΕΚΝΟΝ ΣΥΓΚΕΧΩΡΗΜΕΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΣΕ ΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΙ ΣΟΥ
6 ΗΣΑΝ ΔΕ ΤΙΝΕΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΕΚΕΙ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΝ ΤΑΙΣ ΚΑΡΔΙΑΙΣ ΑΥΤΩΝ
7 ΔΙΑ ΤΙ ΟΥΤΟΣ ΛΑΛΕΙ ΤΟΙΑΥΤΑΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΕΙΜΗ ΕΙΣ Ο ΘΕΟΣ
8 ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΝΟΗΣΑΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΟΤΙ ΟΥΤΩ ΔΙΑΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘ ΕΑΥΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑ ΤΙ ΔΙΑΛΟΓΙΖΕΣΘΕ ΤΑΥΤΑ ΕΝ ΤΑΙΣ ΚΑΡΔΙΑΙΣ ΣΑΣ
9 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΩΤΕΡΟΝ ΝΑ ΕΙΠΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΥΤΙΚΟΝ ΣΥΓΚΕΧΩΡΗΜΕΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΙ ΣΟΥ Η ΝΑ ΕΙΠΩ ΣΗΚΩΘΗΤΙ ΚΑΙ ΕΠΑΡΕ ΤΟΝ ΚΡΑΒΒΑΤΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΑΤΕΙ
10 ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΗΤΕ ΟΤΙ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΕΧΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΥΤΙΚΟΝ
11 ΠΡΟΣ ΣΕ ΛΕΓΩ ΣΗΚΩΘΗΤΙ ΚΑΙ ΕΠΑΡΕ ΤΟΝ ΚΡΑΒΒΑΤΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΥΠΑΓΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΣΟΥ
12 ΚΑΙ ΗΓΕΡΘΗ ΕΥΘΥΣ ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΑΣ ΤΟΝ ΚΡΑΒΒΑΤΟΝ ΕΞΗΛΘΕΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΩΝ ΩΣΤΕ ΕΞΕΠΛΗΤΤΟΝΤΟ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΔΟΞΑΖΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΔΟΜΕΝ ΤΟΙΑΥΤΑ
13 ΚΑΙ ΕΞΗΛΘΕ ΠΑΛΙΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΣ Ο ΟΧΛΟΣ ΗΡΧΕΤΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΔΙΔΑΣΚΕΝ ΑΥΤΟΥΣ
14 ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΙΝΩΝ ΕΙΔΕ ΛΕΥΙΝ ΤΟΝ ΤΟΥ ΑΛΦΑΙΟΥ ΚΑΘΗΜΕΝΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟΝ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΚΑΙ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΗΚΟΛΟΥΘΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ
15 ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΚΑΘΗΤΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑΝ ΕΝ ΤΗ ΟΙΚΙΑ ΑΥΤΟΥ ΣΥΝΕΚΑΘΗΝΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΕΛΩΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΥΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΗΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΗΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΥΤΟΝ
16 ΟΙ ΔΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΙΔΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΩΝ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΕΛΕΓΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΑΣ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑ ΤΙ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΩΝ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΤΡΩΓΕΙ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙ
17 ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΣΙ ΧΡΕΙΑΝ ΙΑΤΡΟΥ ΟΙ ΥΓΙΑΙΝΟΝΤΕΣ ΑΛΛ ΟΙ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΗΛΘΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΕΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ
18 ΟΙ ΜΑΘΗΤΑΙ ΔΕ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΕΝΗΣΤΕΥΟΝ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΓΟΥΣΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑ ΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΑΙ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΝΗΣΤΕΥΟΥΣΙΝ ΟΙ ΔΕ ΜΑΘΗΤΑΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΝΗΣΤΕΥΟΥΣΙ
19 ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΟΙ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΝΥΜΦΩΝΟΣ ΕΝΟΣΩ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΩΣΙΝ ΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟΝ ΕΧΟΥΣΙ ΤΟΝ ΝΥΜΦΙΟΝ ΜΕΘ ΕΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΩΣΙ
20 ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΟΜΩΣ ΕΛΘΕΙ ΗΜΕΡΑΙ ΟΤΑΝ ΑΦΑΙΡΕΘΗ ΑΠ ΑΥΤΩΝ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΕΛΟΥΣΙ ΝΗΣΤΕΥΣΕΙ ΕΝ ΕΚΕΙΝΑΙΣ ΤΑΙΣ ΗΜΕΡΑΙΣ
21 ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΡΑΠΤΕΙ ΕΠΙΡΡΑΜΜΑ ΑΓΝΑΦΟΥ ΠΑΝΙΟΥ ΕΠΙ ΙΜΑΤΙΟΝ ΠΑΛΑΙΟΝ ΕΙ ΔΕ ΜΗ ΤΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΝΕΟΝ ΑΦΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΧΙΣΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΝ
22 ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΒΑΛΛΕΙ ΟΙΝΟΝ ΝΕΟΝ ΕΙΣ ΑΣΚΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΕΙ ΔΕ ΜΗ Ο ΟΙΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΟΙΝΟΣ ΕΚΧΕΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΚΟΙ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙΝΟΣ ΝΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΛΗΤΑΙ ΕΙΣ ΑΣΚΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
23 ΚΑΙ ΟΤΕ ΔΙΕΒΑΙΝΕΝ ΕΝ ΣΑΒΒΑΤΩ ΔΙΑ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΩΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΑΙ ΑΥΤΟΥ ΕΝΩ ΩΔΕΥΟΝ ΗΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΣΠΩΣΙ ΤΑ ΑΣΤΑΧΥΑ
24 ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΕΛΕΓΟΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΙΔΟΥ ΔΙΑ ΤΙ ΠΡΑΤΤΟΥΣΙΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΣΑΒΒΑΣΙΝ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ
25 ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΕΓΝΩΣΑΤΕ ΤΙ ΕΠΡΑΞΕΝ Ο ΔΑΒΙΔ ΟΤΕ ΕΛΑΒΕ ΧΡΕΙΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΝΑΣΕΝ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ
26 ΠΩΣ ΕΙΣΗΛΘΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙ ΑΒΙΑΘΑΡ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΡΕΩΣ ΚΑΙ ΕΦΑΓΕ ΤΟΥΣ ΑΡΤΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΧΩΡΗΜΕΝΟΝ ΕΙΜΗ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΓΩΣΙ ΚΑΙ ΕΔΩΚΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΝΤΑΣ ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ
27 ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ ΕΓΕΙΝΕ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΟΥΧΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ
28 ΩΣΤΕ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ

[Αρχή Βιβλίου] [Προηγούμενο Κεφάλαιο] [Επόμενο Κεφάλαιο] [Τέλος Βιβλίου]

[ΒΑΜΒΑΣ ΤΟΝΟΥΜΕΝΟ] [ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ]



Copyright (c) 1999, www.evagelio.gr